FF een kort berichtje, - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dafne Berg - WaarBenJij.nu FF een kort berichtje, - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dafne Berg - WaarBenJij.nu

FF een kort berichtje,

Door: Dafne

Blijf op de hoogte en volg Dafne

24 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

Dames en Heren ik kan jullie mededelen dat ik voor mijn tweede salsa test (die ik gisteren onverwachts moet dansen) geslaagd ben!!! Ik heb heel erg zitten twijfelen of ik er mee door zou gaan, omdat het erg veel tijd van mijn avonduren in beslag neemt. Toch denk ik dat ik maar lekker door ga dansen voor mijn certificaat, die we na de volgende cursus ontvangen. Volgend weekeind is SalSuri, dit is een weekeind lang salsa. Wieke en ik gaan hier een hele zaterdag lang mee doen aan allemaal demonstraties en cursusen van bekende salsa mensen. We sluiten de dag af met een sasa feest aan het einde van de dag. Ik had gisteren na de test en ook vandaag nog wel last van al mijn spieren in mijn lijf (vooral van de lovehandels), maar het blijft toch een erg leuke en lekkere bezigheid :).

Ik wil nog even van de gelegenheid gebruik maken om mijn ouders te bedanken voor het super leuke pakket wat ze hebben opgestuurd. Het leek net mijn verjaardag. Een pakket vol met practische, lekkere en dingen die ik heel graag wilde dragen. Elk ding zat appart in een zakje met een strikje erom heen, heel feestelijk! De pepernoten liggen dicht op de koelkast en die gaan pas een dag voor sinterklaas open :) Ik hou ze in de gaten. De groenezeep/sunlight zeep werkt prima, mijn witte kleren worden eindelijk een stuk minder geel en grijs. Ik ben hier gelukkig wat afgevallen, waardoor ik nu in de linnebroeken van mijn moeder pas (ideaal!) Super bedankt!

Elise, leuk om te horen dat je me gemist hebt op de mega show. Je hebt al zoveel ervaring dat je het goed aan kan zonder mijn hulp toch? Ik moet je eerlijk bekennen dat ik de megashow nog niet gemist heb, de mercedesen af en toe wel! De laatste mercedes dealer is failliet en je ziet hier heel af en toe een A-klasse rijden en een C-klassen, maar dan houd het toch echt op hoor... allemaal Toyota!

De busje zijn hier wel heel handig! Je hoeft je hand maar op te steken en ze stoppen, je betaald dan SRD 1,50 dus dat is €0,40 en dan brengt hij je overal heen. Als je er uit wil moet je op het belletje drukken en dan stopt hij. Wel is het dan soms nog een hele stoelen dans, vooral als je achterin zit. Al die busjes hebben vaste banken er in en allemaal van die opklap stoeltjes. Dus als je op een opklapstoeltje zit heb je veel kans dat je bijna de hele rit moet opstaan om mensen er uit te laten. Ik moet zeggen dat het een hele beleving is om in zo’n busje naar de stad te gaan ;)

Liefs, Dafne

  • 24 Oktober 2008 - 13:46

    Eva:

    Wat te gek dat je door gaat met dansen! Het klinkt super leuk en als we terug zijn kan je het mij mooi leren ;)
    Ik vind het leuk om al je avonturen te volgen!

    xxx Eva

  • 24 Oktober 2008 - 17:34

    Tineke:

    Zo, die busjes zijn duur geworden. Vorig jaar betaalden we nog 1 SRD voor een ritje. Dat is 50% verhoging

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2009

Terug in Nederland!

19 Januari 2009

Nog twee weken te gaan,

12 Januari 2009

Browsberg,

05 Januari 2009

Kerst en Oud & Nieuw,

24 December 2008

Switi Kresneti,
Dafne

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 40844

Voorgaande reizen:

06 Februari 2010 - 17 Juni 2010

Africa here I come!

25 Augustus 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: