Terug in Nederland! - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Dafne Berg - WaarBenJij.nu Terug in Nederland! - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Dafne Berg - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland!

Door: Dafne

Blijf op de hoogte en volg Dafne

02 Februari 2009 | Nederland, Leusden

Ik wil jullie graag vertellen dat ik weer veilig thuis aangekomen ben in Nederland. Na een lange vlucht van 8,5 uur en totaal niet kunnen slapen was ik helemaal kapot toen ik om 8:45 lande op Schiphol. Wat lelijk is Nederland eigenlijk. Geen mooie groene bomen, geen zon, alleen maar lelijke gebouwen. Niet gezellig wandelen naar de bagage, maar een slurf waar meteen de kou te voelen was....
In de slurf die aan het vliegtuig was vast gemaakt stonden allemaal honden om ons te besnuffelen op drugs. Gelukkig had ik deze keer niks mee genomen ;) Na deze controle was er nog de 100% controle! Het duurde eeuwen voordat we daar doorheen waren, maar we (mijn 2 medereizigers en ik) waren vrolijk omdat we onze familie weer zouden zien. Na een paar vragen was er nog een scan en een bagage check. Hierna op naar de bagage, deze was er gelukkig heel snel, maar daarna moest onze bagage nog een keer door de scan! Een uur later kwam ik door de schuifdeuren van de aankomsthal....... eindelijk thuis...... Na de schuifdeuren stond mijn familie met 8 man sterk, met twee grote spandoeken op mij te wachten! Geweldig, leuk en gezellig, na een heerlijk bakje koffie en een tompoes terug naar Leusden…..

Na een lekkere lange nacht rust in mijn heerlijke bedje en een ongelofelijke heerlijke warme douche zit ik te bibberen achter de computer. Het is hier nu 2 graden en ik kan nog niet helemaal wennen aan de temperatuur. Maar goed, het zal allemaal wel goed komen, ik zit nu mijn blog te schrijven onder het genot van een Surinaams muziekje en een warm kopje thee!!

Ik wil jullie graag nog even bedanken voor het lezen van mijn blog en de leuke reacties. Ik zal het nog gaan missen om niet meer te schrijven! Ik zie jullie graag allemaal weer in Leusden en Groningen, IK BEN WEER THUIS!!

Liefs, Dafne

Een bibberende koude groet uit Nederland,
Dafne


  • 02 Februari 2009 - 13:05

    Tim:

    welkom thuis :):):):)

  • 02 Februari 2009 - 13:26

    Wilma:

    Hee Dafne,

    Wat fijn dat je weer thuis bent! Zal wel wennen zijn, het is hier zo anders dan in Suriname! Hoop je snel te zien in Groningen. Tot gauw!

    xx Wilma

  • 02 Februari 2009 - 15:08

    Remko:

    He Dafne,

    welkom thuis!

    Lelijk land, lelijk weer, lelijke bomen.. maar hé,.. wel leuke mensen!

    Kom je snel een bakkie doen bij ons?

  • 02 Februari 2009 - 17:59

    Janny:

    He daffie,
    Fijn dat je weer veilig thuis bent.
    Hoop je snel weer te zien.
    gr janny

  • 02 Februari 2009 - 18:50

    Ninet:

    He dafne!!

    Je bent er weer. Maar niet zo negatief, Nederland is best leuk hoor, misschien kun je nog wel schaatsen op natuurijs, dat gaat je in Suriname nooit lukken! Ik hoop dat ik je snel weer zie. Lijkt me wel gezellig. Even kletsten in een warm cafe in de stad?
    Liefs Ninet

  • 03 Februari 2009 - 11:25

    Fieke:

    Hey Dafne,

    Fijn om te horen dat je weer goed bent aangekomen :D Raar is het om dan zo toch ineens thuis te zitten in e kou met een kop thee en een heleboel slippers toch?
    Geniet nog even lekker na en ik hoop tot snel!

    Liefs Fieke

  • 05 Februari 2009 - 10:27

    Michel:

    Welkom in nederland.Ik heb je niet gemaild maar ik heb wel alles gelezen op je blog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leusden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2009

Terug in Nederland!

19 Januari 2009

Nog twee weken te gaan,

12 Januari 2009

Browsberg,

05 Januari 2009

Kerst en Oud & Nieuw,

24 December 2008

Switi Kresneti,
Dafne

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 40819

Voorgaande reizen:

06 Februari 2010 - 17 Juni 2010

Africa here I come!

25 Augustus 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: