Switi Kresneti, - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dafne Berg - WaarBenJij.nu Switi Kresneti, - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Dafne Berg - WaarBenJij.nu

Switi Kresneti,

Door: Dafne

Blijf op de hoogte en volg Dafne

24 December 2008 | Suriname, Paramaribo

Hoe gaat het in Nederland? Missen jullie mij net zoveel als ik soms jullie mis rond deze kerstdagen? Aangezien Ninet haar afscheidsfeest er aan komt, zijn we toch maar actief wat kerstinkopen gaan doen. Gisteren hebben we de lichtjes aan de gevel gehangen. We hebben de kerstboom sneeuw gegeven en ook de ruiten een wit tintje gegeven. Toch wel leuk hoor om nu een beetje echt die kerstsfeer er in te krijgen. Maandag heb ik nog een kerstpakket van het bedrijf gekregen, waar onderandere een kerstbrood, een bonnetje voor een kerstkip en nog wat SEMC spullentjes in zat.

Onze plannen voor de kerst?

Kerstavond:
Om 22:00 uur gaan we naar een kerstdienst van een evangelische broedergemeenschap kerk. Jullie kennen het vast wel, zo’n swing kerk. ‘s avonds gezellig samen zijn.

1e kerstdag:
Een kerstduik in het zwembad en ‘s avonds bbqen met alle stagiaires aan de Kwattaweg!

2e kerstdag:
Staat nog open
‘s avonds bij ons een groot diner, waarbij iedereen iets zelfgemaakts mee neemt en natuurlijk het afscheidsfeest van Ninet!! Snik snik
De volgende dag ga ik met Ninet mee naar het vliegveld om haar uit te zwaaien op Zanderij!

Lieve mensen bedankt voor de lieve groetjes op mijn weblog, de mailtjes en de kerstkaarten in de brievenbus, het is erg leuk om het allemaal te ontvangen en te lezen!

Voor de mensen die ik nog niet gesproken heb: Wan switi kresneti (Een zalig kerstfeest)

Dikke kus,
Dafne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2009

Terug in Nederland!

19 Januari 2009

Nog twee weken te gaan,

12 Januari 2009

Browsberg,

05 Januari 2009

Kerst en Oud & Nieuw,

24 December 2008

Switi Kresneti,
Dafne

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 40822

Voorgaande reizen:

06 Februari 2010 - 17 Juni 2010

Africa here I come!

25 Augustus 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: