Wintertime, - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Dafne Berg - WaarBenJij.nu Wintertime, - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Dafne Berg - WaarBenJij.nu

Wintertime,

Door: Dafne

Blijf op de hoogte en volg Dafne

11 Mei 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

De winter komt er aan, regen, regen, kou en bewolking. Op een paar zonnige dage na kan je goed merken dat de winter er aan komt! Vooral op kantoor is de kou merkbaar…
De week was vol met leuk belevenissen, maar erg vermoeiend :) Woensdag ben ik weer begonnen met het oppakken van mijn salsa lessen. Er is een restaurant waar je elke woensdag en vrijdag gratis een uur salsa lessen kan volgen, heerlijk, ik weet weer helemaal wat ik gemist heb sinds Suriname. Lekker dansen, de salsa muziek en ik heb ook nog een man gevonden die het met me mee wil dansen! Thomas een collega van SCORE is erg hard bezig om op mijn niveau met me mee te dansen. De salsa avond eindigde op een feestje in Longstreet samen met wat vrienden van Thomas.
Donderdag was Thomas jarig en was er een feestje bij hem thuis. Hij had voor iedereen eten geregeld en er waren mensen van allerlei nationaliteiten. Veel nieuwe mensen leren kennen en een hele gezellige avond gehad. Vrijdag was ik aardig kapot na een twee dagen om 1 uur thuis te zijn gekomen en weer om 7 uur mijn nest uit om te gaan werken. Vrijdag lag er een verrassing op de mat…. Een pakketje!!! Dol op cadeautjes dus die ben ik meteen zaterdag ochtend op gaan halen. Het was een pakketje met een hele mooie blauwe harde schijf er in vol met House, NCIS, Bones en films… love it! Thanks broertje en oma’s!! Zaterdag avond hadden we een concert van Freshly Ground, een hele bekende band in Z-Afrika als je wil kijken: http://www.youtube.com/watch?v=kLuSyqMlm_U Echt super muziek, beetje Jazzy met een Afrikaans tintje.
Zondag was een “Pyjama” dag. Marathon House gehouden en lekker in bed gebleven, heerlijk chillen… Vandaag weer hard aan het werk, mailtjes de deur uit gedaan voor SCORE. We zoeken voor SCORE sponsoren voor de mini WK’s in de communities. Als iemand nog een tip voor me heeft… een bedrijf die 8000 euro wil investeren in een community cup in diverse communities in Z-Afrika? Laat het me horen dan kan ik een brochure sturen naar de geïnteresseerden.
Donderdag begint de reis naar Port Elisabeth en heb er erg veel zin in!

Miss you all!!
Dafne

  • 11 Mei 2010 - 07:44

    Ayla:

    hahaha, hier begint het net weer wat lekkerder weer te worden!

  • 11 Mei 2010 - 09:20

    Soraya:

    Ha! Salsa in de regen..

    Gelukkig heb je dr een leuke man bij om je warm te houden ;)

    Liefs, Soraya

  • 11 Mei 2010 - 14:07

    Tineke:

    Moet het persé € 8000,- zijn of mag het ook een deel ervan zijn?

    Groetjes aan de olifanten
    Mam

  • 11 Mei 2010 - 14:11

    Dafne:

    Door 8000 euro te sponsoren kan je een community sponsoren. Je kan natuurlijk ook andere inzamelingsacties doen om de kinderen een leuk WK te geven. Opbrengsten van een voetbal poel?

    kus,

  • 11 Mei 2010 - 20:43

    Ninet En Livia:

    He Daf,

    Klinkt goed, die salsa-lessen! Veel plezier op je reis naar Port Elisabeth.

    Hier alles ok. Zal je binnenkort even wat foto's sturen.

    Liefs van Ninet en Livia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Africa here I come!

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2010

Home Sweet Home,

12 Juni 2010

Ke Nako!

28 Mei 2010

De laatste lootjes,

17 Mei 2010

Port Elisabeth here we come!

11 Mei 2010

Wintertime,
Dafne

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 40865

Voorgaande reizen:

06 Februari 2010 - 17 Juni 2010

Africa here I come!

25 Augustus 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: