De laatste lootjes, - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Dafne Berg - WaarBenJij.nu De laatste lootjes, - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Dafne Berg - WaarBenJij.nu

De laatste lootjes,

Door: Dafne

Blijf op de hoogte en volg Dafne

28 Mei 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Druk druk druk met mijn afstudeer rapport, met nog twee weken te gaan. Wow wat is de tijd voorbij gevlogen…. Nog precies 20 dagen en dan ben ik weer thuis in Nederland. Zo veel gedaan en mee gemaakt voor weer een nieuw foto album als ik weer thuis ben.
Mijn salsa lessen volg ik nog steeds trouw elke woensdag en geniet met volle teugen! Bij SCORE is het erg druk momenteel met alle voorbereidingen voor het WK. De NING pagina’s zijn officieel in de lucht, met veel werk om alle 48 pagina’s werkende te krijgen. Vandaag was de officiële presentatie aan het kantoor na de overweldigende Fat Friday van Zee, onze lieftallige collega. We hebben elke dag een baloon popping, dit vertegenwoordigd de aftelling naar het WK. Tevens is dit ook onze eigen countdown voor de werkdagen bij SCORE. Nog 14 dagen bij SCORE en dan is het einde project. We kwamen er gisteren achter dat ze een event hosten in Joburg als wij daar zijn, dus gaan we daar ook nog ff ons best doen. Het is op de oranje camping met 350 oranje fans, gaat vast heel leuk worden!
Dinsdag verhuizen we weer terug naar de lodge in Woodstock (Deco Lodge) waar we de eerste week ook hebben verbleven. Ons contract verloopt op 1 juni vanwege de World Cup. M’n koffer weer inpakken, kijken of alles er nog in past?! ;) Dan is het nog twee weken en op weg naar Joburg! Daar verblijven we twee nachten en dan vliegen we naar Nederland om daar op 17 juni 14.45 aan te komen.:)

We zijn bij SCORE bezig om sponsoring te krijgen voor de projecten in de communities voor de kinderen die niet kunnen deelnemen aan de WK vreugde. Dus allen: Mochten mensen een voetbalpoel organiseren op het werk? Hebben jullie er al eens over nagedacht om deze te doneren aan een goed doel? We zoeken sponsoring voor t-shirts van het voetbal team, sportmiddelen etc. Wat er gaat gebeuren is: er worden voetbal toernooitjes georganiseerd in 48 communities tegelijk met de WK matches in de stadion. We willen de vreugde van het WK delen in zoveel mogelijk communities, maar dit hangt af van sponsoring. Dus snuffel eens rond op de site waar ik samen met mijn mede interns veel tijd in heb gestoken en doneer! Alle beetjes helpen!
http://scorefor2010.ning.com

Dit was het voor nu, spreek jullie later of zie jullie in NL!

Kus, Dafne

  • 28 Mei 2010 - 16:43

    Soraya:

    Daaaaffff!!! Bedankt voor je leuke kaartje. Ik heb meteen even Zuid-Afrikaanse woordjes zitten oefenen! Tot snel Daf :D Dikke kus

  • 29 Mei 2010 - 07:08

    Ayla:

    Dafne, je bent alweer bijna tuihuis! wuhaah. ik vind het leuk dat je er weer bijna bent. kunnen we weer met zijn allen eten. en misschien is tegen die tijd het huisje ook wel af. wat gaaf trouwens dat je bent wezen bungeejumpen. lijkt me echt doodeng!

    gelukkig ben je er snel weer. dan kunnen we in real life bijkletsen.

    mwah, dikke kus

  • 30 Mei 2010 - 09:22

    Marion:

    hey Dafne,

    Succes met de laatste loodjes! Je bent weer een ervaring rijker. Goede reis terug naar huis.

    Groetjes en dikke kus van ons allemaal

  • 30 Mei 2010 - 20:19

    Ninet En Livia:

    Geniet nog even van de laatste dagen! Ik vind het super dat je dit allemaal gedaan hebt. En...ik heb je pinguin-kaart gekregen, superleuk. Dank u! Als je er weer bent dan spreken we snel wat af! Kun je Livia bekijken (en mijn suriname-album..is net af...)

    Liefs Ninet en Livia

  • 11 Juni 2010 - 14:17

    Wilma:

    Hee Daf,
    Nog een paar daagjes, en dan zit je Afrika-avontuur erop... Nog even de wedstrijd volgen, en dan kom je alweer thuis! Hoewel ik je verhalen gevolgd heb ben ik benieuwd naar jou verhalen in het echt, en natuurlijk zo'n mooi fotoboek. :) Succes de laatste dagen en tot gauw! Liefs, Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Africa here I come!

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2010

Home Sweet Home,

12 Juni 2010

Ke Nako!

28 Mei 2010

De laatste lootjes,

17 Mei 2010

Port Elisabeth here we come!

11 Mei 2010

Wintertime,
Dafne

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 40843

Voorgaande reizen:

06 Februari 2010 - 17 Juni 2010

Africa here I come!

25 Augustus 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: