Op naar een nieuwe uitdaging! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Dafne Berg - WaarBenJij.nu Op naar een nieuwe uitdaging! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Dafne Berg - WaarBenJij.nu

Op naar een nieuwe uitdaging!

Door: Dafne

Blijf op de hoogte en volg Dafne

13 Januari 2010 | Nederland, Groningen

Na Suriname voor mij weer een nieuwe uitdaging, namelijk Afrika! Het is allemaal op het laatste nippertje geregeld en er zijn nog steeds onduidelijkheden. We gaan een onderzoek doen naar het opzetten van draadloos internet in de wijk Gauteng. Dit is zowel in de zorg (ziekenhuizen) als in de townships van Johannesburg. Er zijn verschillende kanten die onderzocht moeten worden, de marketing, het financiële plaatje maar ook de sociale kant. Hebben mensen hier behoefte aan en hoe moet dit er uit komen te zien. We gaan met een groep van 7 studenten, van verschillende opleidingen er heen, 2 vrouwen en 5 mannen. Vrijdag hebben we kennisgemaakt en het is een leuke groep mensen! Na veel onduidelijkheid over wanneer we daar terecht konden en waar we kwamen te wonen, hebben we kennis gemaakt met onze opdrachtgever in Zuid-Afrika. Gelukkig kon hij ons meer duidelijkheid geven en kregen we te horen dat we in het weekeinde van 6 en 7 februari verwacht werden. Ze wilde graag dat we met z’n allen tegelijk aan kwamen. We komen ten noorden van Johannesburg te wonen in koppels van 2 of 3 studenten. Daar zullen we ons eigen appartement hebben en het vervoer naar het stage bedrijf word geregeld.

Maandag hebben we met z’n allen onze tickets geboekt. Zaterdag middag om 15.00h ga ik de lucht in op weg naar Johannesburg. Om 20.30 zal ik landen op Cairo en om 23.55 weer verder vliegen naar Johannesburg. Om 08.10 kom ik aan op vliegveld Johannesburg!!!
17 Juni om 14.45 zal ik weer landen op Schiphol .

Ik heb er onwijs veel zin in en hoop dat ook dit weer een onvergetelijke reis gaat worden :):)

Liefs, Dafne

  • 13 Januari 2010 - 16:57

    Els:

    Heej Dafne,
    Echt super joh, Afrika, als ik het zo lees word ik jaloers, heb nog helemaal geen zin om naar huis te gaan, heb wel zin in een volgend tripje! Have fun and enjoy your time:) it is really too short!

    X Els

  • 14 Januari 2010 - 12:42

    Eef:

    Wat te gek allemaal! Nog wel wat onduidelijkheden dus maar dat maakt het gewoon lekker spannend joh ;)
    Komt er nog een afscheidsfeestje/etentje??

    xxx

  • 18 Januari 2010 - 11:44

    Ninet:

    Hee Dafne!

    Nou, ik zal je reis door middel van je verslagen op de voet volgen! Ik zit straks toch maar thuis uit te buiken! Dus hopelijk schrijf je vaak!
    Is alles zo'n beetje geregeld??? Succes en als je nog tijd hebt, dan ligt hier nog een boek op je te wachten!

    Ninet

  • 20 Januari 2010 - 19:35

    Klaske:

    Gaaf gaaf gaaf!!!!!!
    Ga je zeker volgen.

    Maak er een mooie tijd van.

    X Klaas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Africa here I come!

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2010

Home Sweet Home,

12 Juni 2010

Ke Nako!

28 Mei 2010

De laatste lootjes,

17 Mei 2010

Port Elisabeth here we come!

11 Mei 2010

Wintertime,
Dafne

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 40850

Voorgaande reizen:

06 Februari 2010 - 17 Juni 2010

Africa here I come!

25 Augustus 2008 - 01 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: